De Telegraaf zet nog meer in op mobiele apps

0

Op het e-reading & tablet event lichtten Patrick Loppé en Tim Klein Haneveld van De Telegraaf een tipje van de sluier op over de digitale toekomst van de krant. Zo zal er geëxperimenteerd worden met micropayments om losse artikelen te kunnen kopen in applicaties, en zullen de mogelijkheden van Augmented Reality verder bekeken worden. Daarnaast wordt De Telegraaf Webshop volledig geïntegreerd in De Telegraaf HD-app. Bovendien verschijnen er dit jaar nog Telesport-apps die in teken staan van het EK voetbal, de Olympische Spelen en de Tour de France, alsook andere ‘thematische’ apps zoals een vrouwen-app. Verder worden de bestaande toepassingen uitgerold naar Android, BlackBerry en Windows Phone 7 en staat er een samenwerking met Samsung op stapel.

Vorig artikelNederlandse webwinkels gaan online lezen aanbieden
Volgend artikelMeer buitenlandse ebookwinkels komen naar Nederland

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in