Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders e readers slaat bladzijden over

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #34141 Reageer
    maaike quaak
    Deelnemer

    Hoi,
    Ik heb een ICARUS Omha ereader. Heb alles geinstalleerd volgens gebruiksaanwijzing. Met lezen boek slaat hij bladzijden over. Kan nergens vinden waar dit aan ligt. Wie helpt mij?

    #34142 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Ha Maaike, dat is natuurlijk ontzettend storend. Ik zou even contact opnemen met Icarus. Mail info@icarusreader.com of telefonisch op 040 3040 010 (ma-vr 9.00 tot 13.00). Zij kunnen je vast verder helpen!

    #79653 Reageer
    Hilde
    Gast

    Ook mijn ebook van icarus slaat in ene bladzijden over. Heel vervelend dus nu uitvogelen wat ik er aan kan doen

    #80961 Reageer
    Barbara
    Gast

    Ik denk dat er teksten niet aanwezig zijn / verwijdert zijn in de E-books. Vaak klopt de zin ook niet en ik merk dat situaties ineens verspringen. Het kan ook niet dat de hoofdstukken relatief zo kort zijn. Ik ga een papieren boek kopen van een e-readerbook en het vergelijken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: e readers slaat bladzijden over
Je informatie: