Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo ebook overzetten van tablet naar kobo glo

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  HildaT 3 jaren, 2 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

bieke

Op welke manier kan ik een ebook overzetten van een samsung-tablet naar de ereader kobo glo?

#23470 Reactie

HildaT
    Bijdrager

Allebei aansluiten op je pc/laptop. deze ziet beide apparaten als een extra schijf, zoek het boek op op je tablet (ga naar deze pc, klik op de schijf van het tablet, zet rechtsboven in het zoekvenster naam boek of auteur en klik op vergrootglas) klik vervolgens rechts ophet boek en doe kopiëren naar…. Koboreader

#24210 Reactie

danielle

Is het ook mogelijk om ze over te zetten zonder computer? Ik dacht de ereader Te koppelen aan mijn tablet en dat ie dan als externe schijf tevoorschijn kwam…werkt dus niet. Mijn tablet is mijn computer.

#24212 Reactie

HildaT
    Bijdrager

Bij mij werkt dit wel.

#24216 Reactie

danielle

Hoe koppel jij hem dan aan je tablet? Misschien dat het daar aan ligt.

#24219 Reactie

HildaT
    Bijdrager

Ik koppel ‘m via een (gewone) usb aan de ereader (micro usb)
    Ik heb een Asus transformer en deze heeft een gewone usb aansluiting

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: ebook overzetten van tablet naar kobo glo
Mijn informatie: