Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Epub onzichtbaar

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #83320 Reageer
    Hans Kohlen
    Gast

    Ik heb sinds kort een Kobo en heb begrepen dat je epubs kunt downloaden, maar ook simpel vanaf je pc kunt kopiëren naar je Kobo. Dat laatste heb ik gedaan, maat wat ik ook doe ik krijg de epub niet tevoorschijn op mijn Kobo. Wat doe ik fout?

    #83393 Reageer
    Luna
    Gast

    Doe je dit met Adobe Digital Editions of via de verkenner?

    #83421 Reageer
    Joan
    Gast

    Als mijn Kobo verbonden is met de laptop zie ik volgende Mappenstructuur
    .Adobe-digital-editions
    .Kobo
    .Kob-images
    Verder zijn er afzonderlijke mappen van de uit Calibre geïmporteerde boeken(via Calibre naar de reader verstuurde boeken dus) Deze kunnen op de reader gevonden worden per titel of auteur eens de reader niet meer als externe schijf is aangesloten op de computer.
    De boeken die ik bij het kopen rechtstreeks op de Kobo downloadde zitten daarentegen niet in de hoofddirectory maar in de map Kobo. Ze staan daar vermomd als een reeks cijfers en letters met liggende streepjes ertussen. Enkel deze laatste kunnen worden gesynchroniseerd met andere Kobo leesapps.

    Bekijk eens je mappenstructuur en klik de verschillende mappen open. Wellicht komem dan de gecopiëerde boeken te voorschijn. Zie je ze niet meteen op de reader na het afkoppelen probeer ze dan eens in een andere map te stoppen.
    Zelf gebruik ik steeds Calibre om mijn boeken naar de reader te versturen. Ik weet dus niet of je niet een directory boeken moet aanmaken waarin de via de computer verkregen boeken moeten worden geplaatst.
    Probeer een submap boeken aan te maken en daarnaar een boek te copieëen. Kijk dan je een daarin geplaatst boek terug kunt vinden op de reader.

    .

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Epub onzichtbaar
Je informatie: