Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Aura Edtition 2 Screen Frozen..

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jolene 2 maanden, 1 week geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Vasco

Mijn Kobo Aura Edition 2 scherm is vastgelopen na een paar weken na aankoop. Ging naar het volgende bladzijde en opeens liep hij vast waardoor je allebei de bladzijdes door elkaar heen ziet… Heb van alles geprobeerd zoals aan uit tot en met een minuut de power button ingedrukt houden, niets werkt. Ik kom er echt niet uit en vroeg mij af of iemand hier advies/tips heeft. Opsturen is niet mogelijk want ik heb hem overgekocht van iemand van marktplaats. Hij was nog geseald toen ik hem overnam. Die gene is nu op vakantie en weet niet zeker of hij nog het bonnetje heeft. Vandaar dat ik het even via hier doe. Alle hulp is welkom!!
    Het gaat om een Kobo Aura Edition 2 model N236.

#79809 Reactie

Jolene
    Moderator

Heb je hem al opgeladen? Zo niet dan is het een goed idee om je e-reader eerst een aantal uur op te laden. Je kunt daarna proberen om hem te restoren. Je verliest dan wel al je instellingen en gegevens. Druk de powerknop aan de achterkant in. Houd hem ingedrukt tot het lampje bovenin uitgaat. Druk de knop nu nogmaals in, gedurende 30 seconden. Je zou na ongeveer een halve minuut de restore-melding moeten krijgen. De e-reader gaat zichzelf dan herstellen en zal als hij klaar is weer opstarten, en kun je hem opnieuws configureren. Hopelijk krijg je ‘m zo weer aan de praat.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Kobo Aura Edtition 2 Screen Frozen..
Mijn informatie: