Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Content Digitale kranten & Tijdschriften Kobo Aura kan geen epub-bestanden downloaden via Calibre

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79475 Reageer
    Michiel
    Gast

    Hallo allemaal, sinds een tijdje heb ik een KOBO Aura en heb ik er prettige ervaringen mee. Boeken en kranten zette als EPUB in Calibre en door deze site op de ereader te openen, kon ik de gewenste bestanden downloaden op de ereader. Echter, sinds begin augustus lukt dit niet meer. Ik krijg nog wel de pop-up “wilt u dit bestand downloaden?”, maar als ik klik op “verder” dan gebeurt er niks. Er zijn geen instellingen veranderd in zowel de ereader als in Calibre. Mijn partner gebruikt een Sony en heeft dit probleem niet. Wie kan mij aan een oplossing helpen?

    #79484 Reageer
    Geert
    Gast

    Bug in de laatste KOBO firmware. Hopelijk werkt het weer in de volgende update.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #79484 in Kobo Aura kan geen epub-bestanden downloaden via Calibre
Je informatie: