Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo kobo calibre

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #24458 Reageer
    wouter
    Gast

    calibre herkent mijn ereader niet meer. het gaat om een kobo aura.
    als ik de reader met de laptop verbind middels een usb kabeltje laad het wel op, maar maakt geen verbinding met de laptop.
    dat deed die altijd wel.
    hopelijk heeft iemand een oplossing.

    #24459 Reageer
    Ton
    Gast

    Ik heb een iRiver reader en die wordt pas herkend door de pc als ik hem voor de tweede maal in de usb steek, de eerste keer is ook bij mij alleen opladen.

    Ton.

    #24468 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    Probeer eens een ander kabeltje.

    #24563 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    [quote=24458]calibre herkent mijn ereader niet meer. het gaat om een kobo aura.
    als ik de reader met de laptop verbind middels een usb kabeltje laad het wel op, maar maakt geen verbinding met de laptop.
    dat deed die altijd wel.
    hopelijk heeft iemand een oplossing.

    [/quote]

    Heb je wel de nieuwste update van Calibre?

    #24564 Reageer
    annemiek
    Deelnemer

    ik heb het laatst zelf ook gehad, nieuwe pc, en ik sloot mijn kobo achter erin, opladen ging goed maar verbinding maken wou maar niet lukken, totdat ik een andere usb poort probeerde toen gaf het geen problemen.

    #80232 Reageer
    Annet
    Gast

    Klopt had ik ook .
    Je moet kijken wat voor Windows versie je hebt. Ik heb twee computers een Windows tien en zeven.
    Dan.moet je calibre versie Windows tien of zeven downloaden. Bij mijwerkt nu weer alleen hij i bij mij wat trager. Aleen de boeken er weer op zetten zestien duizend. En weer netjes maken .
    Weer een klusje erbij

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #24468 in kobo calibre
Je informatie: