Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo en Calibre

Dit onderwerp bevat 32 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tineke van Dijk 1 maand, 4 weken geleden.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur

Kikke

Ik heb dat ook gehad en heb toen ten einde raad calibre verwijderd en daarna weer opnieuw erop gezet. Het werkte weer als voorheen. Je moet dan wel weer de bibliotheek opnieuw laden maar de boeken op de reader blijven gewoon staan.

#82276 Reactie

HendriK

Even een update. Na lang zoeken kwam ik de volgende oplossing tegen:
    Het probleem zit in sommige epubs. In Calibre het boek converteren van Epub naar Epub met de standaard instellingen en je kan ze weer overzetten.

#83260 Reactie

Tineke van Dijk

Ik gebruik Calibre al lang. Kon altijd mijn boeken zonder problemen in Calibre zetten. Ook de bestanden die ik van anderen kreeg. Nu kreeg ik bestanden die op mijn pc zichtbaar blijven, maar als ik ze in Calibre wil zetten, krijg in beeld dat de mappen leeg zijn. Terwijl ik ze op mijn Kobo gewoon kan openen. Heeft iemand een oplossing?

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
Reageer op: Kobo en Calibre
Mijn informatie: