Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie PC herkent Kobo Touch niet bij Win7 en XP

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #23209 Reageer
    hajokobo
    Deelnemer

    USB kabel is ok. WiFi werkt wel, maar ik weet niet hoe ik via WiFi boeken er op krijg, die ik NIET bij Kobo koop, maar per mail binnen krijg

    #23210 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Die kan je ws ook het beste via je laptop/pc en usb op je e-reader zetten.
    Je kan boeken via bijv. one drive op je e-reader zetten maar ik vind het een heel gedoe, met een kabeltje ertussen ben je 10x sneller.

    #23216 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Soms helpt het om toch een ander kabeltje en/of andere USB-poort te gebruiken. Dat een kabeltje er OK uitziet zegt niet alles.

    #23217 Reageer
    annemiek
    Deelnemer

    een ander kabeltje of usb poort kan nog wel eens helpen. en waar veel mensen overheen kijken is dat je op de e-reader ook aan moet geven dat je verbinding wil maken met de pc. anders zal deze niet zichtbaar worden als extra map en alleen maar opladen

    #23218 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Ik begreep dat boeken overzetten via de wifi niet lukte

    #23272 Reageer
    Sonja van Rijswijk
    Gast

    Kan iemand mij vertellen hoe ik in mijn e-reader Kobo Aura kan aangeven dat ik contact wil leggen met mijn pc?

    #23273 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Blz 2 van het snelstart gidsje die bij je e-reader zit

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #23217 in PC herkent Kobo Touch niet bij Win7 en XP
Je informatie: