Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Sony Reader SONY reader PRS T1

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #33277 Reageer
    Rian
    Gast

    Mijn sony e reader PRS T1 wordt niet meer herkend door de computer met windows 10. Hoe kan ik dit verhelpen? Of weet iemand een andere manier om boeken op deze reader te krijgen nu SONY niets meer ‘ondersteunt’…..
    Op advies van SONY heb ik calibre gedownload, maar ook dan herkend de computer de reader niet.

    #33507 Reageer
    Maureen
    Deelnemer

    Ik zal je vanavond als ik mijn laptop heb even verder proberen te helpen, moet nu weg. Ik weet uit mijn hoofd dat je rechsboven in calibre je ereader moet aanmelden. Zal later even kijken voor je. Grt.

    #33508 Reageer
    Maureen
    Deelnemer

    Ik zal je vanavond als ik mijn laptop heb even verder proberen te helpen, moet nu weg. Ik weet uit mijn hoofd dat je rechsboven in calibre je ereader moet aanmelden. Zal later even kijken voor je. Grt.

    #33988 Reageer
    Maureen
    Deelnemer

    Je kan op Calibre rechtsboven voorkeuren aanklikken. Dan op start de welkom wizzard. In het eerste scherm klik je op volgende dan kom je in het scherm waar Sony staat. Je klikt “other Sony devices” aan. Dan op volgende en dan op voltooien. Als het goed is moet Calibre dan je ereader herkennen. Succes!

    #34075 Reageer
    annemiek
    Deelnemer

    Verder word de sony e-reader ook nog herkend in Adobe Digital Editions dus die kan je ook gebruiken waar nodig

    #34094 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Ik vrees dat als de computer het toestel niet als extra schijf ziet Calibre dit evenmin zal doen. Ik heb het ‘niet herkennen’ fenomeen ook met een model kaartlezer dat perfect werkte onder Windows 7 maar in Windows 10 niet wordt herkend.

    #34095 Reageer
    ladyavenue
    Deelnemer

    Je kan altijd de boeken op een SD kaartje plaatsen.
    Ik heb een Sony T2 en die wordt herkend door Windows 10.

    #82426 Reageer
    Gert
    Gast

    Beste lezer,

    Mijn SD-kaart wordt ook niet meer herkend door de e-reader. Is daar wat aan te doen?

    Groet,

    Gert

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Reactie #33508 in SONY reader PRS T1
Je informatie: