Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Win een Kobo Glo HD!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #23154 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Mocht je het nog niet hebben gezien dan vertellen we het hier graag nog een keer: dankzij Bol.com mogen we een gloednieuwe Kobo Glo HD ereader weggeven! En daar hoef je eigenlijk bijna niets voor te doen: je hoeft ons alleen maar in ongeveer 50 woorden te vertellen waarom juist jij deze superprijs verdient. Weet jij ons met jouw grappige, ontroerende of originele inzending te overtuigen, dan komt die mooie Kobo Glo HD jouw kant op.

    Stuur je inzending voor 10/7/2015 naar info@ereaders.nl, en wie weet mogen wij jou op 14/7/2015 heel blij maken!

    #23158 Reageer
    Jose van der Steen
    Gast

    Er waren eens vijf Kobo’s
    Kobo 1 was de Touch voor onze zoon. Ma wilde er ook een, maar wel de Glo, erg handig met dat lampje!Toen kwam de Aura uit. Zoon kreeg de Glo, schoondochter zijn Touch. Maar ja een aura HD, was natuurlijk het summum. Dochter de Aura. Hm wat zwaar en groot die Aura HD, bevalt niet zo. Dochter, zullen we ruilen? Gelukkig mijn kleine Aura terug. Vandaag met zus de Glo HD gekocht voor haar. Wat mooi! En wat scherp! Handig voor mijn man die Aura. Hier schat deze is voor jou, kijk eens wat ik heb gewonnen!Een Glo HD!

    #23164 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Jose, jullie zijn een echte leesfamilie, leuk hoor! Stuur je verhaal ook even naar info@ereaders.nl, dan kun je meedingen naar de prijs!

    #23166 Reageer
    Monique Boelens
    Gast

    Na een woningbrand in januari waarbij veel verloren is gegaan; eveneens alle leesboeken; nu dan besloten om een e-reader aan te schaffen. Maar er één winnen zou natuurlijk nog veel leuker zijn!!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Win een Kobo Glo HD!
Je informatie: