Met een iPhone –en iPad-versie, een aanvullende blog en een Facebookpagina van het boek ‘Verdiende Aandacht’ kiezen schrijver Klaas Weima en A.W. Bruna Uitgevers voor een multiplatform-benadering.
In het handboek ‘Verdiende Aandacht’ beschrijft Weima hoe je in tijden van digitale en sociale media een merk moet positioneren. Dat doet hij aan de hand van checklists, cases en interviews met 50 visionairs, onder wie Tim O’Reilly van O’Reilly Media en bestsellerauteur en gewezen Apple-evangelist Guy Kawasaki.
Naast het papieren boek – dat voorzien is van talrijke QR-codes – zijn er apps voor iPhone en iPad die heel wat extra’s bevatten, zoals audioversies van de interviews, aanvullende links, geanimeerde infographics en de mogelijkheid om aantekeningen te maken en via sociale netwerken vragen te stellen aan de auteur. Bovendien is er een blog en een Facebookpagina waarlangs Weima af en toe nieuwe cases, tips en ervaringen verspreidt.
Het papieren boek is geprijsd op 25 euro. De iPad-toepassing kost 4,99 euro en de iPhone-app is gratis.
(Via: Persbericht)