Bol en Albert Heijn starten gezamenlijke actie rond Sony Reader

0

Bol start in de aanloop naar de zomer net als voorgaande jaren een grootse campagne om Nederlanders aan het digitale lezen te krijgen. Dit keer doet het dat voor het eerst gezamenlijk met Albert Heijn, de grootste Nederlandse supermarktketen. Beide winkels bieden de nieuwste Sony Reader aan voor nog geen 100 euro.

Het is voor het eerst sinds de overname van Bol door Ahold dat er gezamenlijk een productactie op poten wordt gezet. Recent werd de samenwerking tussen beide winkels al hechter doordat er bij de Albert Heijns afhaalpunten van Bol.com worden ingericht.

De Sony Reader T2 komt in een gelimiteerde oplage, met een volledig Nederlandse interface, beschikbaar bij zowel Bol als in de schappen van Albert Heijn voor de prijs van 99 euro, waar de Reader tot voor kort voor 129 euro over de toonbank ging.

Bol.com en Albert Heijn verwachten de komende weken tienduizenden ereaders te zullen verkopen, zo laten ze weten in een persbericht.

Vorig artikelNieuwe roman Heleen van Royen niet in iBookstore om pornolinks
Volgend artikelEbookomzet eerste kwartaal gegroeid met 45%
Hoi! Ik ben Martijn, freelance webredacteur. Ik ben een fanatiek lezer, zowel vanaf een ereader als van papier. Zelf ben ik in het bezit van een Kindle Paperwhite en een Kobo Glo, maar heb in de loop der tijd ook met veel andere merken kunnen spelen. Behalve op eReaders.nl schrijf ik ook op mijn boekenblog Mustreads.nl.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here