Bol en Albert Heijn starten gezamenlijke actie rond Sony Reader

874
0
DELEN

Bol start in de aanloop naar de zomer net als voorgaande jaren een grootse campagne om Nederlanders aan het digitale lezen te krijgen. Dit keer doet het dat voor het eerst gezamenlijk met Albert Heijn, de grootste Nederlandse supermarktketen. Beide winkels bieden de nieuwste Sony Reader aan voor nog geen 100 euro.

Het is voor het eerst sinds de overname van Bol door Ahold dat er gezamenlijk een productactie op poten wordt gezet. Recent werd de samenwerking tussen beide winkels al hechter doordat er bij de Albert Heijns afhaalpunten van Bol.com worden ingericht.

De Sony Reader T2 komt in een gelimiteerde oplage, met een volledig Nederlandse interface, beschikbaar bij zowel Bol als in de schappen van Albert Heijn voor de prijs van 99 euro, waar de Reader tot voor kort voor 129 euro over de toonbank ging.

Bol.com en Albert Heijn verwachten de komende weken tienduizenden ereaders te zullen verkopen, zo laten ze weten in een persbericht.


GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER