Adobe error (-1145)

Ik ben nu alweer een paar weken onderweg om mijn PRS-600 fatsoenlijk werkend te krijgen. Tenminste dat ding werkt wel, maar er komen geen gekochte boeken op (op 1 na).

Na veel opstartproblemen is het gelukt om 1 boek te kopen en te downloaden (middels Reader Library) naar de PRS-600. Daarvoor lukte het niet met een set van 10 boeken van Bol.com. En deze week nog steeds niet met 2 nieuw gekochte boeken. Kortom, de eerste 10 boeken lukte niet, vervolgens 1 boek wel en daarna 2 boeken weer niet. Inmiddels staan er dus 12 betaalde boeken in de wacht omdat ik deze niet gedownload krijg.

Wat gaat er mis? Ik klik op de ACSM link van Bol.com en klik vervolgens op ‘opslaan’. Hierdoor gaat de Reader Library software aan het werk voor een paar seconden en komt dan met de foutmelding:
Adobe error (-1145)

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Bol en Sony weten het niet dus moet ik via de mail aankloppen bij Adobe (3 dagen responstijd op vraag).

Suggesties zijn meer dan welkom. De s/w draait op een Windows XP (kreeg het niet voor elkaar op mijn Mac). De meest recente versie geïnstalleerd van Reader Library.

Vr.gr. Herman

PS
Svp even geen welgemeende reacties dat beter andere s/w gebruikt kan worden. Of het moet helemaal zonder Reader Library of Digital Editions kunnen (met gekochte boeken)


Let op: Dit is een bericht van het oude forum van eReaders.nl. Heb je hier een vraag over, of een andere vraag over digitaal lezen en ereaders? Stel hem dan op ons nieuwe forum!