De kracht van een klacht

118
0
DELEN

Waar gehakt wordt, vallen spaanders en in elke organisatie worden fouten gemaakt. Ook in jouw organisatie gaat wel eens wat mis en zijn er klanten met klachten. Maar hoe ga je op een positieve manier om met klagende klanten, zodat ze je niet voorgoed de rug toekeren?

Juist bij problemen heb je de kans om te laten zien wat je in huis hebt en kun je een klant voorgoed aan je binden. Dat is niet altijd makkelijk, maar wel heel belangrijk. De kracht van een klacht inspireert je in een aantal korte columns hoe je op een positieve manier omgaat met klagende klanten en hoe je klachtenmanagement professioneel oppakt.

Ellen de Lange-Ros is ‘Corporate Glazenwasser’: ze helpt grote en kleine organisaties om helder naar buiten te kijken en scherp zicht op hun klant te houden. Met haar bedrijf Faxion biedt ze onder meer snelle surveys en adviestrajecten voor het verhogen van klanttevredenheid of medewerkersbetrokkenheid en ze adviseert organisaties bij klantvragen.

Bestel het ebook (€ 2,95, ePub zonder DRM)


GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER