Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Hoe kies je de juiste ereader? Reageer op: Hoe kies je de juiste ereader?

ladyavenue
Deelnemer

Eerst wil ik weten of er woordenboeken aanwezig zijn omdat ik in verschillende talen lees. Mijn eerste Cybook Gen 3 had dat niet dus moest ik steeds met een papieren woordenboek erbij lezen. Niet zo confortabel natuurlijk.
Met de Sony T2 ben ik best al enkele jaartjes zoet en de woordenboeken vallen mee.
De volgende zal waarschijnlijk een Kobo zijn met backlight. Ik denk dat die ook voldoet qua woordenboeken maar ik heb er nog nooit
een kunnen testen omdat er in mijn buurt weinig ereaders te koop zijn uitgezonderd de Tolino bij de Standaard in België.
Batterijduur is belangrijk maar interne opslag hoeft niet zo veel te zijn. Licht aavoelen in de handen is ook een must.
Niet glimmen en een zonlicht accu in de toekomst. En vooral niet meer vastlopen.