Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Persoonlijk Voorsteltopic Reageer op: Voorsteltopic

ebbie
Deelnemer

Ik ben Ebbie,
Ik woon in een dorp nabij onze hoofdstad Amsterdam, ben getrouwd, heb twee zoons van 11 en 16 jaar en ben parttime groepsleidster op een groep met verstandelijk beperkte mensen op een dagcentrum.
Inmiddels werk ik daar 27 jaar en het blijft iedere dag weer leuk werk om te doen, het is nooit saai.
Verder verdoe ik mijn vrije tijd met mijn lieve 4 jarige Engelse stafford dame, diverse keren per dag zijn we buiten te vinden.
Ik hou van lezen en het liefst op mijn oude vertrouwde Sony prs 650 of op mijn iPhone als ik ergens moet zitten wachten.
Mijn voorkeur voor boeken is zeer divers, van thrillers, romans (historische) tot waargebeurde verhalen en op mijn telefoon de flutromannetjes.
Sinds ik mijn reader in gebruik heb genomen heb ik geen papieren boek meer in mijn handen gehad, uiteraard nog wel gekocht voor met name mijn jongste zoon.