Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Hoe kies je de juiste ereader? Reageer op: Hoe kies je de juiste ereader?

Gast
Gast

Ik heb een vraagje. Ik heb een Kobo Aura HD ereader en ben hier zeer tevreden over. Boeken die ik via Amazon koop configureer ik via Calibre en dit werkt perfect. Nu ben ik van plan om een tweede ereader aan te schaffen en omdat ik al een Kobo reader heb wil ik nu toch gaan kiezen voor een Kindle reader. Ik ben op zoek naar een waardige kindle reader die enigszins te vergelijken is met de Kobo Aura HD.

Welke Kindle ereader zouden jullie aanbevelen? En waar kan ik deze het beste (goedkoopste) kopen? Ik woon aan de Duitse grens dus ook winkels in Duitsland kunnen aanbevolen worden.
Als ik bij Amazon.com (USA) een kindle ereader aanschaf moet ik dan nog belasting/invoerrechten betalen?