Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Lampje doet het vaak niet Reageer op: Lampje doet het vaak niet

Marjolein
Gast

Hoi Anita,
Mijn moeder en ik hebben dezelfde ereader. Ook een Kobo Aura. Bij mijn moeder gaat ook vaak het lampje uit. Eerst snapte ik er niets van. Ik ben erachter gekomen dat bij mijn moeder het volgende aan de hand bleek te zijn: Naast de aan/uit knop op de Kobo Aura zit een miniscuul knopje waarmee je het lampje uit/aan kunt zetten. Als je de ereader uit zet (of in slaapstand), dan kom je heel gemakkelijk aan dit knopje en gaat het lampje uit. Het kan dan ook weer zo zijn dat als je de ereader aan zet, je ook per ongeluk weer aan dit knopje voor de lamp komt en deze ook weer aan zet. Ik weet niet of dit een oplossing voor jou is, maar ik heb mijn moeder gewoon bewust gemaakt van dit knopje voor de lamp… Succes!