Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Waarom Kobo? Reageer op: Waarom Kobo?

Edwin
Gast

Ik ben inderdaad ook helemaal klaar met Kobo. Na een stabiele Sony PRS-500 reader met de tijd meegegaan en een Kobo Glo aangeschaft. Het eerste exemplaar gaf binnen een jaar problemen. Regelmatig vastlopers, resets en zelfs een hardreset. Ook met het vervangende exemplaar opnieuw vastlopers. Bleek uiteindelijk te liggen aan de automatische uit en aan functie via de magneet. Na deze functie uitgeschakeld te hebben geen probleem. De software is leuk, zeker met de leesstatistieken en alle finetuningsmogelijkheden in de fonts. Na alle irritatie alsnog afscheid genomen van Kobo en voor de Kindle Voyage gegaan.

Hoe kunnen overigens zoveel winkels vol liggen met refurbished kobo glo devices? Geeft mijn inziens geen vertrouwen, dan moeten er toch enorm veel devices van dit type problemen gegeven hebben.

Vergeleken met Kobo is de Kindle een verademing. Tot op heden een heerlijke device, prettige software en bovenal stabiel. Voor mij voorlopig alleen nog de Kindle!