Even voor de zekerheid: de reset die je probeert te doen is het tegelijkertijd 5 seconden lang indrukken van de power knop én de resetknop op de achterzijde? Volgens internet zou je dan de rcovery mode moeten starten. Verwijder eventueel de geheugenkaart mocht die aanwezig zijn.
Anders zou je als volgt de firmware opnieuw kunnen flashen (op eigen risico, ik heb geen Onyx en lees deze engelstalige instructie op internet):
If nothing helps you may try to reflash your software with the latest one from Onyx web site. The procedure when the device does not boot to user interface is as follows:
1. To press the reset button (a hole near the power button) to perform a force shutdown ;
2. Insert a micro SD card with the newest update package ;
3. Long press both back button and power button for 5 seconds > release > startup > enter recovery mode;
4. Press back button > select “apply update from external storage” using power button > jump to “choose a package to install”;
5. Press back button > select “update.zip” using power button > enter update mode (usually takes 2 to 3 minutes);
6. Once the update is completed, it will return to the recovery mode automatically. Select “reboot system now” using power button > reboot > enter the system successfully.
De in stap 2 benodigde firmware kun je downloaden op http://www.boox.com/index.php/en, onder support/firmware. De rechtstreekse link is: http://1drv.ms/1DAlki6. Je krijgt dan een update.zip bestand van zo’n 100 MB dat je op een geheugenkaartje moet zetten.
Let wel, ik weet niet of een en ander gaat werken want ik heb zelf geen Onyx.