Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Tolino vs. Kobo Reageer op: Tolino vs. Kobo

anna
Gast

om dan ook een tegenhanger te geven, ik ben zelf juist heel erg tevreden over mijn aura one, mooi scherm, goede batterijkwaliteit voor wat ze aangeven (de batterijduur is lager dan andere modellen maar dit weet je op voorhand). de eerste weken was de batterijduur wel heel slecht maar met de laatste updates is dit allemaal verholpen. ik heb zelf voordat ik de aura one heb aangeschaft ook naar de tolino’s gekeken maar deze waren niet naar mijn wens vooral omdat het scherm niet groter gaat dan 6 inch. Daarnaast vond ik het wel belangrijk om een goed merk te kiezen en had ik zelf meer vertrouwen in kobo dan in tolino.

misschien wel goed om te weten dat het moederbedrijf van kobo tolino heeft overgenomen dus misschien dat dat in de toekomst nog consequenties kan hebben voor je tolino reader