Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Over de site boeken niet te vinden op de kobo glo ereader, vanaf ADE op de ereader gezet Reageer op: boeken niet te vinden op de kobo glo ereader, vanaf ADE op de ereader gezet

#81700
Joan
Gast

Persoonlijk gebruik ik al jaren geen ADE meer. Calibre betekent voor mij gewoon minder gedoe voor boeken met sociaal-DRM of zonder DRM en Nederlandse boeken kun je ook via de Kobowinkel met sociaal-DRM verkrijgen. Binnenhalen in Calibre en verzenden naar de aangesloten reader, ontkoppelen, reader even laten synchroniseren en lezen maar. Voor boeken met Adobe-DRM kan ik je niet meer helpen, al zou het mij verwonderen dat je die boeken op de computer kunt openen en er niet in slaagt ze te krijgen op een voor hetzelfde account geauthorizeerde reader. Is dit je eerste reader?