Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Aura HD al kapot na 4 gelezen boeken. Reageer op: Kobo Aura HD al kapot na 4 gelezen boeken.

wjw1961
Deelnemer

Nog geen 5 boeken mee gelezen, dan kom je op een levensduur uit van 24 uren? Mijn conclusie is dan, er zit een fout in het fabricageproces. Een eReader wordt overal mee naar toe gesleept vaak, daarom moeten er extra eisen worden gesteld aan de kwaliteit. Een TV bijvoorbeeld blijft altijd op dezelfde plek staan. Vaak gaan mensen vergelijken met een auto. Ik heb een Audi uit 2006. Deze heeft nu 175000km gereden. Laten we eens een gemiddelde snelheid nemen van 60 km/h in zijn hele leven. Dan kom je uit op 2917 uren. In een auto zit ook een computer, schermpjes, opnemertjes noem maar op. Wordt in de zomer mee gereden, maar ook in de winter onder barre omstandigheden. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Geluk? Ik denk toch eerder kwaliteit. Dat kan ik, sorry dat ik het zeg, van Kobo niet zeggen. Ook Joan toont dat o.a. hier aan.

Kobo maar eens vragen of er een coulance regeling is. Dat is het minste wat je kan verwachten. Ik zou ook denken dat Kobo zich de ogen in de kop schaamt dat zoiets met hun product kan gebeuren. Je pretendeert toch de beste te zijn? Laat dat dan zien op alle vlakken. Vraag het apparaat terug en ga onderzoeken wat er mis is.

Na herhaaldelijke afwijzingen komt het grote Kobo toch met een coulanceregeling. “U kunt 15 euro krijgen meneer” ….. “vriendelijke bedankt meneer Kobo”. Hopelijk heeft chef coulances het er heul heul diep in gestopt