Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Mijn "eerste ereader liefde", de Kobo Mini is aan vervanging toe Reageer op: Mijn "eerste ereader liefde", de Kobo Mini is aan vervanging toe

Creative2017
Gast

Was vandaag met mijn vrouw in Rotterdam voor een expositie in de Kunsthal (Hyperrealisme Sculptuur, echt een aanrader, ik kreeg er kippenvel van en dat gebeurt niet vaak). Daarna shoppen en eten in het centrum. Even langs Boekhandel Donner, ook omdat die Tolino’s verkopen, helaas geen op voorraad. Nou ja, was wel weer een fijn bezoek, zoals altijd. Ook even langs de MediaMarkt.

Heb daar de Kobo Aura (edition 2) en de Kobo Aura H2O (edition 2) in handen gehad. De laatste voelde een stuk steviger in mijn handen dan de eerste.