Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc Reageer op: Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc

#86532
Clemens
Gast

De Kobo Aura 2 edition liet me ook in de steek. Via USB op welke computer geen herkenning. Dit was in 3 jaar tijd mijn 2 exemplaar en ik vin dat je wel heel snel van je aanschaf afscheid kunt nemen. Nu maar rechtstreeks via WiFi kopen en installeren. Maak gebruik van Calibre en deze kan ook draadloos een verbinding met mijn E-reader tot stand brengen. Gaat niet zo geklikt maar toch.
Kobo doet bij een miljoenen reeks aan klachten dit doodleuk af met adviezen waar je heel druk mee bent, maar die je niet van je probleem afhelpen. Apparaat is nog geen 2 jaar oud, maar doordat je al eerder hebt moeten omruilen, ben je van Kobo afhankelijk. Nog een keer een storend probleem en hij belandt bij het chemisch afval. Kobo ontstijgt de service en kwaliteit van de goederen uit het voormalig Oostblok niet eens. Ze moeten zich echt flink schamen.