Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc Reageer op: Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc

Rachelle
Gast

Ik heb ook een probleem met mijn Kobo Glo. Ik heb een Kobo Plus abonnement afgesloten en moest daarom opnieuw inloggen op mijn ereader. Toen ik me heb afgemeld moest de hele ereader opnieuw geconfigureerd worden. En daar gaat het mis.

– Ik kan niet configureren via wifi. Dan zegt hij opeens dat mijn internetverbinding niet goed is. Terwijl hij gewoon verbonden is en alle andere apparaten op dat wifi netwerk wel werken
– Configureren via laptop gaat ook niet. Kobo desktop (oude en nieuwe versie) doet niks wanneer ik op configureer ereader klik. Er blijft in beeld staan dat ik de ereader met het bijgeleverde kabeltje moet verbinden.
– De ereader is wel verbonden met de laptop. Op het scherm van de ereader staat ‘verbonden en opladen’ en ook in mijn finder venster van de macbook zie ik ‘kobo’ staan.
– Ik heb gechat met klantenservice van kobo en zij kunnen niet meer voor me betekenen.
– Ik kan dus helemaal niet in de ereader omdat hij niet geconfigureerd is

Weet iemand hier een oplossing voor? Ben er al de hele dag mee bezig. Ben geneigd om een nieuwe te kopen, maar heb het gevoel dat hier wel een oplossing voor moet zijn!