Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader Reageer op: Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader

#88149
Angelique
Gast

Mijn e-reader stopte er spontaan mee. De blz. die ik aan het lezen was blijft in beeld staan en is vaag. Krijg geen beweging in het scherm. Heb alles al doorlopen. Helaas is dit al de tweede keer (vorige keer konden ze er niks meer aan doen en kon ik een andere kopen tegen bijbetaling (vreemd want was binnen de garantie). Nu weer het zelfde probleem, als ze hem niet kunnen maken krijg ik als het goed is een nieuwe (werd mij nu gezegd. Dus ben benieuwd. Heb wel mijn twijfels over weer een nieuwe KOBO ja/nee. Zijn er andere goede alternatieven? Wie heeft er tips?