Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc Reageer op: Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc

Paul
Gast

Mijn kobo werd niet meer herkend nadat ik deze op mijn werk laptop had aangesloten. Ik had de reader met bitlocker laten vergendelen zodat ik er nieuwe boeken aan toe zou kunnen voegen. Mijn werkgever heeft al de werklaptops zo ingericht dat je alles wat je aansluit op de usb poort alleen kunt gebruiken wanneer bitlocker de boel kan controleren op virussen.
Nadat ik dit had gedaan werd de reader onbruikbaar en heeft deze wel een klein jaar in de kast gelegen. Ik heb uiteindelijk van alles gezocht/gevonden op internet dat niet werkt.
Ik heb de reader uiteindelijk aangesloten op mijn Imac van 10 jaar oud. Het lukt me ook niet op de e-reader op nieuw te formatteren op een Windows Pc of laptop. Dit lukte wel op de Imac. Daarna m.b.v. de Imac de nieuwste software van Kobo (met een kabel) op de ereader gezet. En nu kan ik er weer boeken naar toe kopieren en lezen! 🙂