Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader Reageer op: Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader

Mario
Gast

@Nora Ik heb een Vision2 en heb hetzelfde probleem. Had de e-reader al zeker een jaar niet meer gebruikt, maar vermits ik nu weer regelmatig naar kantoor ga met de trein, komt hij weer van pas. Maar bij opstarten zie ik knop ‘Nu instellen’ en wanneer ik daarop klik krijg ik ‘Er is een fout opgetreden bij de intiaiisatie. U kunt uw tolino reader later initialiseren’. Heb hem ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Alles wordt dan gewist. Dan kon ik weer aanloggen, boeken waren terug beschikbaar, maar dan liep hij weer vast, en toont weer de knop ‘Nu instellen’… En dan opnieuw de foutmelding… Heb ondertussen een Vivlio reader gekocht, maar bij Standaard Boekhandel zei men dat ik Tolino eens moest binnenbrengen, hij zou er eens naar kijken. Nog geen tijd gehad om terug te gaan, maar als ik ga en heb een oplossing laat ik hier zeker iets weten.