Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader Reageer op: Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader

Willemien
Gast

Hoi allen, nadat “ineens” mijn Touch HD3 van het ene op het andere moment niet meer werkte (terwijl ik op pagina 8500 was van mijn 10.000 pagina boek) en de winkel ook niks ermee kon heb ik een nieuwe gekocht. Boek uitgelezen, nieuwe boeken… en verhipt: nu zit WEER de aan/uitknop vast. WEER totaal zonder reden (niet gevallen ofzo) dus aan de google en zo kom ik erachter dat het heel veel gebeurt. Oplossing: aansluiten op de pc en aan/uitknop 20 seconden vasthouden. Meestal laad ik ze op op een laadstation, niet op de pc. Daar lukt dat dus niet mee en ook het oeverloos lang de aan/uit knop induwen ook niet. Maar met DE COMBINATIE: EN in USB van je computer EN de aan/uitknop ben ik nu in het bezit van 2 werkende Pocketbooks.