Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Selectie van accessoires voor een bestelwagen Reageer op: Selectie van accessoires voor een bestelwagen

mark1654
Gast

Na mijn verhuizing naar Nederland ben ik mijn eigen bedrijf begonnen – kleine reparaties onderweg. Ik werkte met wat ik had, vervoerde het gereedschap in gewone dozen en vergat vaak belangrijke onderdelen. Op een lokaal forum raadden ze me aan om eens te kijken op bedrijfswageninrichting Tecnolam. Ik merkte meteen: de website is in het Nederlands, maar alles is intuïtief. Ik heb het model van mijn auto ingevoerd en kreeg kant-en-klare oplossingen voor de interieuruitrusting. Ik bestelde een set met planken, houders en een antislipvloer. De installatie verliep zonder problemen, alles past perfect. Nu kom ik professioneler over bij klanten en is het werk twee keer zo snel gegaan. Als je net een bedrijf begint, raad ik deze site van harte aan.