Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Alle pagina's zijn wit bij het openen van 'Vijftig tinten grijs'

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #36008 Reageer
    Alessio
    Gast

    Beste mensen,

    Ik heb het boek ‘vijftig tinten grijs’ gekocht in de iBook store van Apple. Ik heb dit boek reeds op mijn ereader gezet maar bij het openen kan ik niets zien, het zijn 2085 witte pagina’s. Bij mijn andere boeken heb ik dit probleem niet.

    Alvast bedankt

    #36054 Reageer
    Jeroen
    Gast

    iBooks van Apple kan je alleen lezen op apparaten van Apple (iPhone, iPad) of met een app daarvoor. Die zijn er wel voor op je computer, maar (voor zover ik weet) kan je iBooks zeer waarschijnlijk dus niet lezen op je ereader.
    Of is het alleen met dit boek dat je problemen hebt en kan je andere boeken uit de iBookstore wel lezen op je ereader? (Ik weet niet welk merk/type ereader je hebt) Dan is er wellicht een ander probleem.

    Het lijkt er voorlopig op dat het anders 50 tinten heel erg lichtgrijs zijn…

    #36055 Reageer
    Jeroen
    Gast

    of zie dit bericht: https://www.ereaders.nl/09011206_hoe_je_epub_ebooks_uit_de_ibookstore_kunt_lezen_op_andere_apparaten/

    waarschijnlijk zit er dus DRM op dit boek en niet op je eerdere boeken?

    #36089 Reageer
    Alessio
    Gast

    Dus ik kan er niets aan doen en zal dit boek moeten lezen op mijn computer?

    #36097 Reageer
    jmpke
    Deelnemer

    als je wilt stuur ik het boek door via email

    #36555 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Misschien kan je hier iets mee, gaat in het voorbeeld over een Kindle maar wellicht kan je hetzelfde er mee voor een iBook

    Converteren van ePub ebooks (met Calibre) voor gebruik op een Kindle

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #36054 in Alle pagina's zijn wit bij het openen van 'Vijftig tinten grijs'
Je informatie: