Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Automatisch uitschakelen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bjorn
    Gast

Ik heb zonet een KOBO AURA edition 2 gekregen voor mijn kerst. Ik vind het echt een toppertje! Enkel één vraagje:

Bij opties kan je kiezen wanneer je toestel in slaapstand gaat en ook wanneer je wilt dat het volledig uitschakelt. Bij het volledig uitschakelen kan je maximum kiezen uit 60min. Ik vind dit persoonlijk wel heel snel. Daarom staat ie bij mij op ‘nooit’.

Mijn vraag: Schakelt KOBO toch automatisch uit na enkele dagen? Of blijft mijn e-reader constant op slaapstand staan?

Ik klink misschien als een groentje op vlak van e-readers. En ja, dat kan kloppen 😉 Alvast bedankt voor de hulp!

#60890 Reageer
    Redactie
    Moderator

Als je kiest voor ‘Nooit’ blijft hij inderdaad gewoon in de slaapstand staan. Vind ik persoonlijk heel handig, is hij lekker snel weer opgestart. De slaapstand kost ook maar zeer weinig energie. Veel plezier met je nieuwe e-reader!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Automatisch uitschakelen
Je informatie: