Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Batterij snel leeg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #60050 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    De batterij van mijn eReader is na 2x 20 minuten lezen al leeg. Dit is niet fijn. Wat kan ik doen.

    #60055 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Dat is zeker niet fijn, heb je hem al lang? Anders zou ik toch even contact opnemen met de fabrikant of de winkel waar je hem gekocht hebt. Wi-fi uitzetten en verlichting met mate gebruiken kan iets helpen, maar 40 minuten is wel heel erg kort.

    #60499 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Als je een Aura 2nd hebt, dit schijnt bij deze e-reader een veel voorkomend probleem te zijn.
    Hoe laad je altijd op? Via het stroom is beter als via de laptop.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 3 maanden geleden door HildaT.
    #60933 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    http://kassa.vara.nl/nieuws/oproep-batterijduur-e-readers-kobo?utm_medium=email

    Mail Kassa jouw ervaring
    Ben jij in het bezit van een Kobo Aura One of Kobo Edition 2? Dan is Kassa benieuwd naar de (huidige) batterijduur van jouw e-reader. Stuur een mailtje met jouw ervaring naar kassa@vara.nl o.v.v. Kobo.

    #63668 Reageer
    Dick Miedema
    Gast

    De batterij van mijn PocketBook Touch Lux 3 was ook binnen een paar uur leeg. Heb 2 x een nieuwe reader gekregen van Conrad (hulde) maar euvel bleef. Tot dat ik de micro-sd met meer dan 10 gb aan epubs had verwijderd. Toen was de batterijduur ineens normaal. Hij was dus kennelijk constant aan het indexeren dan wel aan het organiseren van alle boeken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #60055 in Batterij snel leeg
Je informatie: