Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Beste vormgeving ebooks

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #42157 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo,

    Ik gebruik al een tijd een Kobo Glo HD. Heel tevreden van, al vind ik soms de opmaak van e-books niet geslaagd. In al de filmpjes op het net zie je bij de Kindle mooi vormgegeven boeken. Hoe zit dat eigenlijk met Nederlandstalige boeken op de Kindle? Is er daar een verschil met een uitgaven voor de Kobo?

    Ik koop mijn ebooks meestal via bol.com.

    #42189 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Ik ben over het algemeen erg tevreden over de huidige vormgeving van de Kindle ebooks. Ook de Nederlandstalige boeken zijn goed vormgegegeven al zie ik nu en dan een extra spatie na een lettergreep. Een dergelijk foutje bemerkte ik nog niet bij Engelstalige e-boeken. Ik vrees dat een naar mobi of azw3 omgezette ePub niet zullen kunnen profiteren van de betere vormgeving. Voorlopig heb ik nog geen omgezette boeken uitgetest.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #42189 in Beste vormgeving ebooks
Je informatie: