Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Bibliotheek indelen in mappen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    jcveen
    Deelnemer

Mijn BeBook Neo heeft een kapot scherm. De mappenstructuur die je aanmaakt op de PC wordt meegenomen op de e-reader. Omdat het scherm kapot was ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe tweedehands e-reader van BeBook in de veronderstelling dat het bij een nieuwe ook kan. Een vriendin van mij heeft de BeBook Club en daar kon het ook. En ik weet van vrienden en familie die ik geholpen heb met hun ereaders van sony en kobo, dat het daar heel omslachtig kan. Ik heb een BeBook Touch gekocht en verdomd, daar kan het niet. Zelfs niet op de omslachtige manier. Behoorlijke domper. Zijn er ereaders die wel gewoon in mapjes zijn in te delen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Bibliotheek indelen in mappen
Je informatie: