Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Boek cover niet zichtbaar in slaapstand

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #91499 Reageer
    Yamilla
    Gast

    Hallo,
    Op mijn ereader (kobo libra h2o) krijg ik een afbeelding te zien “fnac”, normaal krijg ik een boekcover te zien. Ik heb van alles geprobeerd en ik krijg het niet weg. Bij instellingen > energie sparen en privacy kan ik het ook niet instellen. Heeft iemand de oplossing voor mij?

    #91500 Reageer
    Ton
    Gast

    Heb je die ereader in Belgie gekocht? FNAC lijkt wel een soort Belgische Bol.com
    En kun je nog wel bij jouw boeken?
    Koppel de reader eens aan de computer en kijk wat het of je via het bestandssysteem in de reader kunt komen.

    #91540 Reageer
    Hans Verstraeten
    Gast

    Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Kobo Clara HD. Heel irritant, want nu kan ik de ereader van mijn vriendin niet meer van die van mij onderscheiden. Heel vervelend dat dit ongevraagd zo wordt geïnstalleerd.

    #91594 Reageer
    doentje
    Gast

    Dit probleem heb ik ook gehad.
    Ik heb het op de Mac opgelost op de volgende manier.

    Kobo boekcover herstellen.

    Open de kobo op de Mac
    Command + Shift + . (punt) om de verborgen mappen weer te geven

    In de map “.kobo” het bestand “affiliatie.conf” openen met teksteditor en inhoud wijzigen naar:

    [General]
    affiliate=kobo

    Maar heb ook ergens gelezen dat het in de laatste update van de ereader weer is opgelost.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #91540 in Boek cover niet zichtbaar in slaapstand
Je informatie: