Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Boek verdwijnd na slaapstand van het beginscherm Kobo Glo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #23440 Reageer
    Cobus25
    Deelnemer

    Ik heb sinds de laatste update het volgende probleem.
    Als ik een boek aan het lezen ben en sluit hem af dmv sluiten van beschermhoes( Kobo Glo gaat dan automatisch in slaapstand) en als ik de volgende dag datzelfde boek verder lezen staat hij niet meer in m’n beginscherm, maar moet deze opzoeken in m’n bibliotheek, terwijl ik dat probleem voorheen nooit had. Huidige softwareversie is 3.15.0.

    Wie heeft hier een verklaring voor?

    #23462 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Volgens Kobo moet je in dit geval je ereader terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een backup van je boeken, want die worden van de ereader verwijderd, net als je persoonlijke instellingen.
    Ga naar het homescherm. Dan klik je rechtsbovenaan op de drie streepjes (het menu). Selecteer Instellingen, dan Apparaatgegevens > Geavanceerd > Fabrieksinstellingen terugzetten. Vervolgens op Nu Resetten. Je moet je ereader dan wel weer opnieuw instellen.

    #23469 Reageer
    Cobus25
    Deelnemer

    Dank je wel Jolene, dat ga ik eens ff proberen.
    Bedankt voor je reactie.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #23469 in Boek verdwijnd na slaapstand van het beginscherm Kobo Glo
Je informatie: