Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Boeken overzetten op nieuwe e-reader

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #34201 Reageer
    Johnny
    Gast

    kan geen boeken meer van Adobe naar E-reader zetten. Krijg het bericht: “geen toestemming om het boek te copieeren. Wie weet een oplossing?

    #34213 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Boeken naar Calibre copiëren en van daaruit naar de ereader zenden lijkt mij een oplossing. Probeer het met één boek en kijk of het lukt. Desnoods moet de copieerbeveiliging er eerst af. Even googlen leidt je naar de nieuwste plugins voor Calibre.

    #66227 Reageer
    Jenneke
    Deelnemer

    Hoi krijg ik boeken die ik bij kobo heb gekocht op mij pc? dat lukte voorheen wel maar nu niet meer…zit ik nu bij een nieuwe ereader aan kobo vast?

    #66312 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Nee hoor, je zit niet aan Kobo vast. Ik zou een bibliotheek aanmaken in het e-bookbeheerprogramma Calibre. Hier kun je al je e-books dan in zetten en van daaruit makkelijk op een ander apparaat overzetten. Je kunt Calibre hier gratis downloaden.

    #91039 Reageer
    Paul
    Gast

    Ik liep tegen het zelfde aan. Denk hierbij aan boeken die vanuit de e-bibliotheek wilt downloaden. Dat lukt mij niet met de huidige versies van Adobe Digital Editions waar de e-bieb naar verwijst.

    Als je echter Adobe Digital Editions 4.0 op je Windows 10 machine zet, werkt het wél!

    Let op, want het programma wil steeds updaten en dan krijg je weer een latere versie met het zelfde probleem. Dus geen update installeren. Houd daarom ook het programma 4.0 ergens achter de hand, zodat je dat kan herinstalleren als het toch een keer fout loopt.

    Groet van Paul

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: Reactie #24278 in Boeken overzetten op nieuwe e-reader
Je informatie: