Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Boeken overzetten van i pad naar kobo aura h20

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #84217 Reageer
    Judy
    Deelnemer

    Ik heb heel veel boeken op mijn i pad pro ,nu wil ik ze overzetten op mijn kobo.
    Er werd mij vertelt dat dat kon via mail ,dus ik mailadres aangemaakt en idd ik kon daar mijn post opkrijgen alleen pakt hij de download niet . Hoe krijg ik ze overgezet?

    #84243 Reageer
    Joan
    Gast

    Dat werkt inderdaad niet meer. Via itunes zou het wel mogelijk gebleven zijn. Boeken die je kocht bij internetwinkels staan in principe in je eigen bibliotheek bij deze leveranciers. Opnieuw downloaden – minstens naar de computer – is gemakkelijk. Persoonlijk blijf ik de boeken vaak ook bijhouden
    op een laptop. Die kent minder restricties. De iPad is fantastisch maar het eco-systeem is erg gesloten en het wordt er niet beter op.iBooks overzetten heeft sowieso geen zin, als het al lukt. Ze zijn onleesbaar op een niet Apple-toestel.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #84243 in Boeken overzetten van i pad naar kobo aura h20
Je informatie: