Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Boeken verdwenen uit Calibre

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #23214 Reageer
    Ina
    Deelnemer

    Hallo,
    Wie kan mij aangeven waar ik binnen Calibre kan vinden waar de boeken worden opgeslagen?

    Ik heb nu een aantal boeken op mijn reader staan welke ik binnen Calibre niet weer kan vinden.

    Alvast bedankt voor jullie hulp
    Ina

    #23215 Reageer
    Carel
    Deelnemer

    Zeer waarschijnlijk staat de hele Calibre bibliotheek in de map C:\Users\jouw-accountnaam\Documents\Calibrebibliotheek

    In de menubalk van Calibre is ook een icoon rechts bovenin waarin je de locatie daarvan kan wijzigen. In dat venster staat ook het path naar de bibliotheek aangegeven.

    #23219 Reageer
    Ina
    Deelnemer

    Bedankt voor je reactie. Ik heb gevonden waar die naar verwijst en dit is de juiste map. toch staan hier veel meer boeken in dan in mijn calibre bibliotheek staan. Ze hebben er wel in gestaan maar om de een of andere reden zijn ze verwijderd.
    Weet je ook hoe ik dit kan herstellen?

    Alvast bedankt

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #23215 in Boeken verdwenen uit Calibre
Je informatie: