Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Boekwinkels en e-books

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #49350 Reageer
    Lekker-Lezen
    Deelnemer

    Was dit weekend in Maastricht bij de boekwinkel Dominicanen, prachtige zaak in oude kerk. Veel interessante boeken gezien die ik op mijn to-read lijst heb gezet om ze vervolgens als e-book te gaan kopen. Raar eigenlijk dat je bij boekwinkels geen e-boeks kunt kopen, hierdoor missen ze omzet terwijl ze die vlg mij hard nodig hebben. Er gaat niets boven rondsnuffelen in een boekwinkel, jammer dan dat het laatste stukje, de aanschaf dan elders gebeurt. Zou via bon met code kunnen waarmee je later thuis download of zo. Wel werd er de nieuw Tolino e-reader te koop aangeboden.

    #49367 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Sinds ik e-ink lees kom ik geen boekhandel meer binnen. Ik mis de gezelligheid maar mijn nek is me dankbaar; geen getuur langs boekenplanken meer. Uiteraard zouden gedrukt boek en e-book in de boekhandel kunnen aangeboden worden maar blijkbaar ziet ‘het boekenvak’ daar geen verdienmodel in.

    #82640 Reageer
    Nicolaas
    Gast

    Sinds kort overgestapt op e-books. Beste beslissing ooit. Begond doordat ik op vakantie vaak meerdere boeken uitlas en geen zin had om al die boeken mee te slepen. Inmiddels gebruik ik mijn e-reader thuis ook en wilde graag een kleine tip delen. Wanneer je een nieuw boek wilt lezen maar heb geen idee wat, bekijk dan eens een actuele top 10. De kans dat in de 10 meest populaire ebook een boek staat dat je interessant vindt, is vrij groot. Zelf bekijk ik altijd deze top 10 populaire e-books. Hoop dat jullie er wat aan hebben.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Boekwinkels en e-books
Je informatie: