Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Buitenlaag Kobo Aura H2O laat los.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #23171 Reageer
    monique
    Deelnemer

    Ik kocht op vakantie in Italie 2 nieuwe ereaders. En wel de Kobo Aura H2O. Voor mijn moeder als cadeautje en voor mezelf één. Mijn vader kreeg mijn 1 jaar oude Kobo Aura hd.
    Iedereen happy met zijn reader. Behalve ik nu.
    Na thuiskomst laat het buitenste verf laag vd reader los. Het bladderd af. Heb er nooit mee in de zon gelezen. Heb dit nog nooit eerder gezien. Ook niet bij mijn oude sonys.
    Kent toevallig iemand dit probleem?
    Hij is pas 3 weken oud. Heb wel al een mailtje gestuurd naar de klantenservice vd Kobo. Ben benieuwd. Heb er toch 169.€ voor betaald.
    Groetjes Monique

    #23182 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Ik heb zelf een Kobo Aura, nu ruim anderhalf jaar. Ik gebruik hem enorm veel, ook in de zon maar de verflaag ziet er nog steeds keurig uit. Ik heb hem wel altijd in de cover zitten. Ben benieuwd hoe Kobo op je klacht reageert.

    #23184 Reageer
    monique
    Deelnemer

    De Kobo klantenservice reageerde binnen een uur op mijn email. Super service. Kobo zegt dat het een defect is en geruild moet worden. Ik heb hem in Italie bij Expert gekocht. Aangezien ik in Zwitserland woon en hier geen Expert is, ben ik bezig om de kobo in Nederland bij expert te ruilen. Blijkt nog niet zo makkelijk te zijn.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    #23186 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Dat is netjes van Kobo, mooi dat het zo snel opgelost is!

    #23187 Reageer
    monique
    Deelnemer

    Dat vind ik ook.
    Nu moet alleen nog Expert meewerken.
    Wordt vervolgt…..

    #23192 Reageer
    annemiek
    Deelnemer

    Zijn expert Nederland en Italie wel van dezelfde firma? vaak hebben bedrijven namelijk nog wel dezelfde naam maar verschillende eigenaren waardoor je uiteindelijk toch naar de winkel zal moeten gaan die deze reader heeft verkocht. Misschien dat je Expert in Italie per e-mail kan bereiken zodat je het per post retour kan sturen naar hun?

    #23208 Reageer
    monique
    Deelnemer

    Ja hoor, is dezelfde winkel.
    Wordt op dit moment keurig afgehandeld door de Expert. Ik krijg daar nog bericht over. Volgens de klantenservice geen probleem.
    Kan hem als het goed is in NL ruilen. Dat met opsturen werkt vanuit zwitserland niet goed. Alles blijft bij de grens hangen. Als je pech hebt kan je nog btw betalen.
    Ik houd jullie op de hoogte.

    #23249 Reageer
    Monique
    Gast

    Update.
    Ik mag bij Expert in Nederland de ereader omruilen. Super service van Expert en Kobo.😊

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Reactie #23208 in Buitenlaag Kobo Aura H2O laat los.
Je informatie: