Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie De Beste Portemonnees voor Reizen: Compact en Functioneel

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Xas
    Gast

Hoi allemaal, ik ben binnenkort op reis en ben op zoek naar aanbevelingen voor de beste reisportemonnees. Ik heb iets nodig dat compact maar functioneel is, waarmee ik mijn ID, creditcards, wat cash en misschien zelfs mijn paspoort kan meenemen. Wat zijn jullie favoriete portemonnees voor op reis? Ik wil iets dat niet veel ruimte in beslag neemt, maar alles goed georganiseerd houdt.

#92163 Reageer
    hajo strik
    Gast

Neem gewoon een old fashioned moneybelt mee. veilig en handig.

#92164 Reageer
    Vieririt
    Gast

Hoi! Voor een compacte en functionele reisportemonnee raad ik aan een kijkje te nemen op https://www.walletking.nl/pasjeshouders.html Ze hebben een geweldige selectie pasjeshouders die ideaal zijn voor op reis. Deze houders zijn klein, nemen weinig ruimte in en bieden toch genoeg opbergruimte voor ID, creditcards en cash. Sommige modellen hebben zelfs ruimte voor een paspoort. Ze zijn praktisch en houden alles goed georganiseerd, zodat je zorgeloos kunt reizen. Zeker de moeite waard om te bekijken voor jouw komende trip!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: De Beste Portemonnees voor Reizen: Compact en Functioneel
Je informatie: