Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Digital Rights Management (DRM); kan geen ebooks vanuit mijnbibliotheek.nl lezen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #23392 Reageer
    LiesbethVB
    Deelnemer

    Ik heb een Adobe ID, laptop en ereader (kobo touch) geautoriseerd, maar ereader geeft melding dat het document door Adobe DRM momenteel niet toegankelijk is met mijn Adobe ID.
    Ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen.

    Alle tips zijn welkom

    Alvast bedankt,

    Liesbeth

    #23393 Reageer
    salina
    Gast

    Welke versie heb je van Adobe? Kun je dat zien? Soms doe de lagere versie het beter.

    Kun je ze wel openen met adobe digital edions of lukt dat ook niet. Krijg je dan deze melding?

    Heb je geen nieuwe ereader want dat moet ie opnieuw met een nieuw account geautoriseerd worden.
    nieuw email adres aanmaken en dit opgeven. Helpt dat?

    Zijn je boeken van de bibliotheek of zijn het gewoon gekocht eboeken?

    Als het gekochte boeken zijn en je kunt ze openen met adobe digital editions. doe dan het volgende en volg de instructies via deze pagina:
    http://rsnijders.info/vakblog/2013/07/19/gekochte-ebooks-drm-vrij-maken-mbv-calibre/

    #23947 Reageer
    annemiek
    Deelnemer

    Adobe Digital Editions heeft nu vaak het probleem dat je wel je PC kan autoriseren maar dat je de e-reader altijd los nog moet autoriseren (vroeger gebeurde dit automatisch). als je de reader hebt gekoppeld aan je pc en deze is zichtbaar in Adobe Digital Editions dan kan je op het tandwieltje klikken naast de e-reader en dan kies je daar voor autoriseren, alleen dan is de ereader geautoriseerd. Vergeet daarnaast niet om ebooks van de bibliotheek altijd via Adobe Digital Editions over te zetten, anders zal de beveiliging niet opgeheven worden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #23393 in Digital Rights Management (DRM); kan geen ebooks vanuit mijnbibliotheek.nl lezen
Je informatie: