Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie E-Boeken verdwenen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #81051 Reageer
    Grandad
    Deelnemer

    Ik heb in Calibre 1922 boeken staan.maar als ik op een boek klik krijg ik de melding (Zie Bijlage)
    Ik om te controleren in Calibre Op schijf opslaan geklikt en toen in een map op schijf opslaan.
    In de map staan nu 422 e-Books 422 JPG en 1907 OPF.
    kijk ik echter in de map waar de Calibre Bibliotheek staat dan staan er in de mappen in sommige de drie files E-Book JPG en OPF.
    in de rest staan alleen de e_Book en de JPG en dat zijn dus ook die waar ik de foutmelding krijg.
    kan iemand me vertellen wat er mis is en hoe ik de E-books weer leesbaar maak

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    #81054 Reageer
    Joan
    Gast

    De OPF file bevat de metadata van het boek. Blijkbaar heb je die file niet (meer)en heeft Calibre die nodig. Kun je de boeken openen in een andere epub viewer zoals Adobe bijvoorbeeld? Je kunt ook de ebup-file van zo’n boek copiëren naar je e-reader en kijken of je die daar kunt lezen. Indien dit zo is, poog dan het boek terug in Calibre te importeren. Met wat geluk ceeërt Calibre een nieuw OPT file.

    #81061 Reageer
    CG
    Gast

    Hartelijk dank voor het antwoord het werkt alles weer ok

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #81054 in E-Boeken verdwenen
Je informatie: