Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie E-reader voor studieboeken met afbeeldingen,vergelijkingen en grafieken

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #23180 Reageer
    Bob
    Deelnemer

    Hoi Allemaal!

    Ik ben op zoek naar een nieuwe E-reader waarmee ik romans maar met name studieboeken kan lezen. Het probleem is dat die studieboeken nogal wat afbeeldingen, grafieken en een hoop wiskundige vergelijkingen bevatten. De oude E-reader van mijn ouders gaf dat allemaal voor geen meter weer. Nu zoek ik een e-reader waarop dat wel kan! Ik zoek wel specifiek een E-reader en geen tablet want tablets lezen wat mij betreft niet zo fijn. Iemand suggesties?

    Wat me ook zou helpen is een winkel waar ze me advies kunnen geven. De enige plek die ik kan bedenken die een redelijk assortiment E-readers heeft is de Mediamarkt en ik vind het advies dat je daar krijgt ronduit matig (heb zelfs her en der meegemaakt dat het gewoon niet klopte wat ze zeiden). Weten jullie nog andere plekken?

    Alvast dankjewel!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: E-reader voor studieboeken met afbeeldingen,vergelijkingen en grafieken
Je informatie: