Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Ebook van Brouwers geeft vastloper op Kobo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #90663 Reageer
    RSmit
    Deelnemer

    Zowel mijn Kobo (Aura) als die van mijn partner (Glo) loopt vast na 13-15% gelezen te hebben in Client E. Busken; eerder merkten we dat het bladeren erg langzaam ging.
    Resetten, zelfs fabrieksreset helpt niet. Andere boeken kunnen gewoon geopend worden.
    Ik heb het boek bij Libris gekocht en mbv Calibre op de ereader gezet. Boek met watermerk, geen DRM.
    Laatste updates op beide Kobo’s geïnstalleerd. Laatste versie van Calibre.
    Herkent iemand dit?
    Het vastlopen past wel bij het thema van het boek…

    #90664 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Dan zal er waarschijnlijk ergens een fout in het bestand zitten. Je kunt eens proberen om het boek in Calibre te converteren (van epub naar epub). Dat wil nog wel eens een fout eruit halen waar de e-reader op vastloopt, terwijl er op de computer mogelijk geen probleem is met het boek. En anders contact opnemen met de verkoper (Libris).

    #90672 Reageer
    Roland Smit
    Deelnemer

    Dit schrijft Libris:

    Bedankt voor uw bericht. Helaas moet ik u mededelen dat er inderdaad problemen zijn met dit e-book. We hebben inmiddels contact met de uitgever en hopen zo spoedig mogelijk tot een oplossing te komen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #90672 in Ebook van Brouwers geeft vastloper op Kobo
Je informatie: