Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Ebooks toevoegen in Calibre

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #25796 Reageer
    RienVerk
    Deelnemer

    Door omstandigheden moest ik Calibre op mijn pc opnieuw installeren en mijn boeken opnieuw gaan toevoegen.
    Heb nu wel het volgende probleem:
    Bij de MEESTE boeken die ik toevoeg staat de Auteur in de rubriek van Titel en de Titel staat in de rubriek Auteur
    Zie voor voorbeeld de 2 bijlagen

    Ik heb de instellingen van Calibre nagekeken maar kan niets vinden om deze fout op te lossen.
    Wie kan me helpen?

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    #26027 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Ik heb nu even niet mijn laptop met daarop Calibre erbij. Maar je zult de metadata van de betreffende boeken moeten bewerken om dat goed te krijgen. Ik weet eigenlijk niet of de omwisseling van auteur en titel ook voor een hele groep boeken in een keer kan. Wel kan het in elk geval als je de metadata van één boek tegelijk probeert te bewerken.
    Vóór het veld met de titel zie je dan een (groen?) icoontje met een pijl naar boven en een pijl naar beneden erin. Als je daarop klikt worden titel en auteur van dat boek omgewisseld.

    #26029 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    Dat kan heel makkelijk in 1 keer: selecteer alle ‘foute’ boeken, kies metadata bewerken, en daar vind je een optie om titel en auteur om te wisselen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #26027 in Ebooks toevoegen in Calibre
Je informatie: